* Vergi ve ilgili diğer mevzuata ve Tek Düzen muhasebe standartlarına uygun şekilde muhasebe defterlerinin tutulması, raporlanması, ilgililere raporların sunulması.
* Bilanço, kar-zarar tablosu, bildirge, beyannameler ve diğer belgelerin düzenlenip tahakkuk işlemlerinin yapılması.
* Yapılmış olan muhasebe kayıtlarının TMS’ ye uygunluğunun kontrolü.
* Muhasebe sistemi altyapısının oluşturulması.
* Muhasebe ve Finans uygulamaları konusunda danışmanlık yapmak.
* Her türlü Vergi / SGK beyan ve bildirimlerinin kontrolü, tahakkuk ve ödemelerinin takibini sağlamak.
* Vergi mevzuatı konusunda danışmanlık yapmak.
* Güncellenen Vergi ve ilgili diğer mevzuatı takip ederek, uygulamaya aktarılması konusunda çalışmalar yapmak.
* Şirket Genel Kurul ve Yönetim Kurulu toplantılarında; hazırlık, tescil ve web sitesinde yayını konularında çalışmalar yapmak.
* Bütçe konusunda çalışmalar yapmak.
* Hisse sahipleri, üst yönetim ve diğer paydaşların faaliyet sonuçları ile ilgili değerlendirme yapmasını ve karar almasını kolaylaştıracak çalışmalar yapmak ve raporlar hazırlamak.
|